Thursday, November 25, 2010

Stress!

Aaaaghhhhh...

Stress tau tak...stress sbb otak asyik blur je... Macam mana nak sambung blajar, kalau setakat nak siapkan assignment PTK yang 10 pages pun bagai nak pengsan aku memerah otak...

Dah kata cikgu sains...manalah aku reti nak buat ayat berbunga-bunga ni...

Encik Pemeriksa,

Tersiksanya saya buat tugasan ni... tak tahulah saya, idea saya tersekat-sekat je dari semalam...kalau ayat saya kelam kabut, Encik Pemeriksa anggaplah ayat saya tu sempurna,ye?

Haa lagi satu Encik Pemeriksa, janganlah strict sangat, kan ni tahun terakhir PTK...bagi jelah markah...mudah-mudahan Encik Pemeriksa murah rezeki...Aminnn

Aci tak kalau buat foot note cam ni? Kan students kalau tak tahu jawab exam selalu wat foot note... boleh tak kalau cikgu buat jugak???

No comments:

Post a Comment