Monday, November 15, 2010

Apa keje si becok ni?

Salam hari Isnin korang...

Nak bagi tahu yang saya dah start cuti yeay!!
And saya akan pulang beraya bersama uwan (nenek panggilan org nogori) terchinta.. And saya nak buat Aktiviti Type 1 dengan anak saya hari ni.

Untuk yang tak tahu apa aktiviti Type 1 ni, dalam sistem MR*M kami ada jalankan School Enrichment Program [Senang cerita pendedahan dan practical] ada 3 type altogether. So, Type 1 ni kira pendedahan lah cam lawatan, tgk wayang ke hehehehe...

Ok tak mau cerita pasal sekolah lagi, baru start cuti dah rindu sekolah ke Cikgu Ila???

lupa lak nak bagi tahu Type 1 apa yg saya nak buat? Saya nak balik kg naik bas sampai seremban. Berdua je dengan Adam. Sbb Adam x pernah naik bas... Nak tengok macam mana reaksi dia. Doakan saya selamat ye kawan-kawan...

Haa, actually nak tayang some of pics captured by Adam. Ntah apa-apa gambar yang dia amek. Kita saksikan ye, perspektif seorang anak kecil...

dari kiri; monyet tgh panjat divider, Ibu yang tembam, meja n kerusi yang sepah
kipas pun jadi bahan, edge cabinet and Ran detective Conan

Actually, saya bukan saja-saja tak sayang camera bagi anak main... tapi camera ni memang dah bengong sikit, so kami pun tak de la ralat bagi kat Adam... Amek la gambar banyak-banyak,nak...

No comments:

Post a Comment