Friday, November 26, 2010

Kene PAU RM80

Selesai menikmati SRChocholate Mud, creamy mushroom soup with my fav ice lemon tea untuk minum petang yang indah dengan HERO tersayang, saya menunaikan janji kepada Adam untuk HANYA melihat-lihat toys department.... Maklumlah, saya sebagai ibu yang kononnya bertimbang-rasa ni, tak mahulah diingati sebagai ibu yang tak menepati janji,kan?

Lalu kami pun menaiki lift untuk ke tingkat 1. Keluar sahaja dari lift, anak saya yang bertuah ini terus meluru ke arah toys department...[tu lah, lain kali jangan ajar anak hafal plan of shopping mall ye, kawan-kawan] Lalu tibalah dia ke kawasan LEGO yang sekarang ni dah bermacam-macam inovasi ada...saya pun tak tahu sebenarnya.

Al-kisahnya, ayah Adam yang juga sangat bertuah itu telah berjanji untuk membelikan lego-panggilan biasa untuk small bricks la [bukan jenama LEGO tu la] Tapi, anak saya yang naif ni manalah tau lego jenama ke, lego made in china ke,kan? Maka yang menaggung bahananya...SAYAlah ibu yang bertuah ini....

Pujuk punya pujuk, terPAUlah RM80 duit saya........Inikah petang saya yang indah??

gambar dari pak cik google

No comments:

Post a Comment