Thursday, October 7, 2010

Lelaki berkemas?

Salam,

Lama tak update. Kita sibuk sangatlah kat sekolah. Hobby kita pun dah lama tak berjalan. mmm..kebetulan terdengar Hot fm pagi tadi, so ada idealah nak update Joy. Sorry ye Joy.


Memang ramai perempuan rasa deranglah yang paling pandai mengemas. Lelaki pulak tukang sepahnya. heheeh... saya pun macam tu.
Tapi itu dulu. Sekarang yang selalu tolong saya berkemas adalah Encik Suami yang tercinta. Serious, saya tabik suami saya sebab sangat rajin membantu mengemas rumah. Mungkin dia rasa itulah cara nak tolong isteri dia ni...betul tak yang???


Saya mengaku, Encik Suami yang rajin mop lantai dan sapu rumah. Mungkin taklah 100% bersih, tapi bantuannya memang sangat saya hargai.

So, bolehlah saya buat kesimpulan yang suami saya bukanlah kategori tolong sepahkan je...

but...ada tapi nya. Mana ada orang perfect. Saya pun tak. Encik Suami pun tak. Kalau dah kami tukang kemasnya, kami jugaklah tukang sepahnya....hehhehe...

Pada saya, kategori sepah yang moderatelah. Hari-hari rumah nak kemas n licin cam lobby hotel tu, baik duduk hotel,kan...hehehhehe

Tak pe lah Yang, kita n Adam yang sepahkan, kita berdua jugaklah yang kemaskan. Seronok tau buat kerja sama-sama. hehehhehe

Daaa....Ajak suami korang sepahkan rumah, then kemas same-same yek. :P

No comments:

Post a Comment