Saturday, September 18, 2010

Jom Raya & Kenangan

Salam,

Just want to update my life without my Mr Lappy....wah! sunyi terasa...seriously, I cant deny the feelings... rasa cam tak keruan...hehehhe macam kene tinggal kekasih pulak ye...
Apa boleh buat, kata zaman technology, dunia di hujung jari, tul tak?
Nasib baiklah, En Shah saya sudi pinjamkan laptopnya...sayang cik abang saya..:)

oh ye, di kesempatan ini, saya nak cerita tentang kunjungan raya kami ke Kluang. Alhamdulillah lepas almost 4 years married to Mr Shah Rizal Ahmad, dapat juga mengunjungi Makcik yang tinggalnya tak de lah jauh mana...Bayangkan anak dah 2, baru nak menziarah. Bukan tak mahu, kurang berkesempatan.

Alhamdulillah dapat juga sampai ke rumah Mak Uteh di Taman Sri Kluang, Kluang. Juga ke rumah Mak Yam dan Mak Kiah di Simpang Renggam. Tq for the treats..

On the way back, sempat juga kami singgah ke Batu Pahat, Taman Soga. Ingat lagi sahabat yang saya ceritakan semasa bersalinkan Aiesya? Kami singgah di rumah Iza yang terletak berhampiran Hospital Batu Pahat. Sunyi dan jauh rasanya bila singgah di Masjid Daerah Batu Pahat; tempat Aiesya disembahyangkan....terkenang saat saya memangku jenazah sementara suami solat maghrib. Saya bacakan Yasin dan saya bermonolog dengan jenazah Aiesya. Ya! di hadapan masjid ini....rasanya seperti semalam saja......

Al-Fatihah for Aiesya Zaffan bt Shah Rizal

No comments:

Post a Comment