Tuesday, August 24, 2010

Shopping?

Salam,

Puasa dah menginjak ke 14 Ramadhan, korang dah bershopping raya? Ceh, apalah saya ni, sepatutnya tanya, dah berapa banyak Juz Quran dah bace? hehehhe...

Gambar Cik Google

Sebenarnya saya nak share, keperitan saya bershopping di Jalan TAR.
Alhamdulillah last weekend dapat berbuka 2 hari ni KL; rumah my mom. Seronok!
And on Saturday, kami bertiga jalan-jalan cari barang ke Jalan TAR. UIsh!!! seriously, semua orang sibuk berbelanja untuk raya, lagi-lagi di SOGO. Mengucap panjang saya, tanpa lengah-lengah terus ajak Hubby keluar je, dah lama tak buat kerja bersesak2 ni, kata saya...dah sememangnya Hubby suka sangat lah tu:)...

saya terfikir, kalau raya aidilfitri, mestilah org melayu shopping, kalau Chinese New Year pun saya tengok Melayu shopping jugak, Deepavali pun sama...apatah lagi christmas yang ssale sangat-sangat tu... Eh, dah kaya sangat ke orang melayu? katanya peratus ekonomi yang dipegang oleh Melayu tidak memenuhi kehendak DEB...mmmm mari kita sama-sama fikirkan...

Memang sakan lah! As for us, tak ada apa sangat yang dibeli. Hubby je dapat Jeans di Campbel. Good bargain I think. Adam dapat brief ultraman hehehhe and belon zebra yang hayatnya 20 minit and a RM50 cotton baju kurung for me.

Lepas tu kami pun terus ke Kg Bharu cari Bubuk Lambuk Pak Hassan...Best tau buburnya...
jangan lupa try yeh..:)

No comments:

Post a Comment