Wednesday, November 25, 2009

Berita dari Batu Pahat...

Salam Joy...


sampai dari Batu Pahat tadi dah pukul 6.55 pm...ooh sangat penat our journey today...

bayangkan keluar rumah pukul 10.50 am, and lewat petang baru sampai rumah...


Ok, kita tolak cerita lain, aku just nak update hal Aiesya...Alhamdulillah, like I wrote in my last entry, Aiesya has been allowed to consume milk, and I bought 4 bottles contains 3 oz of my EBM each....Mmg lah tak banyak, maklumlah stimulation just from the breast pump jer...biarlah susu ni akan sentiasa ada...walaupun sikit, tapi tak berkurang...



Gambar ihsan dari Mom'sLittleOne
[I used this type of bottle, comey...]

erm...Aiesya still need the ventilator, coz the percentage of Oxygen in her body is still not convincing...furthermore, the quantity of red blood cell pun berkurangan...so, kena masukkan darah pulak...

actually, mmg tak sanggup tengok our little baby dicucuk sana sini...but I have to bare in mind that itulah the best for her rite now....pencapaian yang membanggakan, hari ni aku tak nangis depan Aiesya, I can control myself, Alhamdulillah....

so, can't wait to see my little girl next saturday....wait for me dear....

oh...SALAM AIDILADHA kepada semua!!!!!

daaa...take care...

No comments:

Post a Comment