Thursday, March 12, 2009

SPM 2008 result

Hye Joy...
Hari ni SPM 2008 result diumumkan...Overall analysis setakat hari ini, my SCHOOL comes fourth.  Merudum lagi dari SPM 2007....Oh Oh...

Actually, the result is expected, but yang tak expected is, those who get 7D in Chemistry, come from my class....really sad.  Itu jer yang boleh dikatakan.  Even, they said that not the teacher's fault, but bahana and tempias nya tu tetap terasa...student yang kita ajar dengan harapan berjaya dengan cemerlang hanya berjaya dapat 7D?? Baik tak payah masuk MRSM,kan??? Rasa bersalah memang tetap ada....

Taufiq and Firdaus, I wish that you'll succeed in what ever you do...Diharap kamu dapat memperbaiki attitude.  Cikgu doakan kamu berjaya...

Apart from that, setakat yang berjumpa dengan aku almost all of my Homeroom 13 members get flying colours results...Dhila, Aifa, Amin, Zarul, Yani, Skin...Congratulation!!!  Afini, Suhaini...don't worry, you still get good results...Cikgu doakan kamu semu berjaya dengan cemerlang in what ever you do...I'm glad to have all of you as my anak Homeroom....

Tomorrow, I'll search for the chemistry analysis...and jot something about it in Joy, if I manage to do so...I also hope I'm able to compare their trial result with SPM result...

daa...and take care


1 comment:

  1. salam cikgu rozila...arap2 blom tlambat g utk sye ucpkn trime kasih kt cikgu 4 teachg me chemistry..u r da best teacher ever!! :)
    -firdaus 507 spm '08

    ReplyDelete