Monday, May 17, 2010

Happy Teacher's Day to Me..:)

Salam,
Semalam 16 mei, dan seperti biasa pada tarikh ini Hari Guru akan disambut.
Pada saya, cikgu, guru atau apa saja panggilan kepada golongan ini, baktinya dan peranannya hampir sama kepada setiap individu. Ya, saya juga kini seorang guru. Tidak dinafikan guru saya juga memberi banyak inspirasi kepada saya, apatah lagi kini saya juga mengajar di sekolah saya dahulu....mungkin ini dinamakan rezeki.:)

Pada tahun yang penuh cabaran pada saya ini, saya berazam melahirkan lebih banyak calon-calon anak bangsa yang bakal menerajui Malaysia yang saya harap lebih berkredibiliti dan mampu bersaing di peringkat yang lebih global. Saya yakin semua anak murid saya mempunyai kebolehan itu, cuma yang saya risaukan adalah keinginan mereka. Nampaknya keinginan mereka untuk berjaya masih diperingkat awal. Bak kata orang enjin kereta baru nak panas.

Semoga mereka akan beroleh kejayaan,Insyaallah.
oh ya, gambar sambutan hari guru peringkat sekolah kami akan saya upload kemudian,ya.

No comments:

Post a Comment