Saturday, August 1, 2009

risau nyeeeerrr...

salam Joy...

today, sangatlah merisaukan...sebab aper??? smalam before isyak prayer [yang agak lambat, lepas layan Freaky Friday] found out that the discharge ada blood stain...alamak risaunyer...what will happen to my baby...

"baby, please be strong...."

then pagi tadi, terus g klinik and the dr said my baby is fine...and the size increasing healthy...but my plasenta...klu cakap kampung nyer uri turun ke bawah causing the blood stain in the discharge...and dr said if the scenario still continue..seems like ibu have to be warded...

alamak...tak nak lah warded, coz my pregnancy baru jer cecah 4 months..perut pun tak boyot sangat lagi...klu duk hospital mesti tidur baring atas katil jer...

so, starts from now ila...no more renyah2...tak leh angkat barang berat2...paling penting JANGAN dukung Adam...poor my baby boy...ibu peluk time tidur jer lah yer buchuk...

till then, will up date more about this later...


Baby on 1st Aug 2009 [17th week]

pray for me JOY...

1 comment:

  1. cikgu. take care taw.
    jgn ganas2 sgt.
    hopefully cikgu and baby sehat selalu.

    ReplyDelete