Thursday, July 16, 2009

Crite kat SCHOOL

Salam...

Actually hari nih masalah calon cikgu pengiring for Ranjer's Camping dah selesai...Rupanya just anggapan aku jer...coz there's an issue about the choice...

kesian kat CIKGU MUDA, tak pasal dia yang tak ada kene mengena dengan Ranjer Puteri kene gantikan CIKGU SENIOR....[i'm not the CIKGU SENIOR ye] aku tak tau nak kesian kat siapa sebenarnya...Ntah lah, pada aku tua ke muda ker bukan alasan untuk kita tolak jadi guru pengiring...ye, memang kena tidur kat khemah with the students, makan masakan students....tapi dulu Kak Ros pun dah senior gak when we were the guru pengiring in 2004...

Tapi tulah, siapalah aku nak judge orang...May be CIKGU SENIOR ada alasan and phobia dia sendiri...so, yang menjadi mangsa terpaksalah CIKGU MUDA.  

Maaf kawan-kawan, bukan aku tak nak bagi kerjasama tapi aku sayangkan diri aku and my baby lebih lagi....aku mengaku, aku bukan sengaja jadikan my early pregnancy as the reason...Insyaallah...panjang umur and if diizin ALLAH, tahun depan it's my turn...

No comments:

Post a Comment